Friday, June 10, 2011

Setiausaha Politik Nurul Izzah dikritik hebat aktivis PKR Lembah Pantai!

Kenal siapa Fahmi Fadzil? Mungkin ada yang pernah macam dengar-dengar nama budak ni, budak teater, selalu keluar di Internet di website-website anti-Melayu dan anti-Islam macam Malaysiakini, Nutgraph dan sebagainya.

Tak ramai yang tahu dia juga Setiausaha Politik Nurul Izzah. Menurut sahabat-sahabat dalam PKR, budak ni datang entah dari mana, dan contoh di mana Nurul izzah lebih mementingkan orang luar dari orang Lembah Pantai. Kalau ikut seorang yang melompat keluar dari PKR tempohari, pelantikannya dipaksa ke atas parti oleh Nurul Izzah, tanpa ada perbincangan.

Apa pun kami kat sini malas nak main politik budak-budak PKR kat sini. Jadi kami copy paste kan sikit sedutan dari blogger Semangat98 iaitu orang PKR Lembah Pantai, yang lain boleh baca terus dari blog dia,
Kami dah bagitahu YB Nurul dah pasal budak Fahmi Fadzil ni!
Baru-baru ini Setiausaha Politik YB Nurul Izzah Fahmi Fadzil menjadi figure antarabangsa apabila diarah membuat 100 tweet memohon maaf pada Blue Inc corporation, kerana memfitnah atau lebih tepat melakukan "defamation" kepada syarikat tersebut dalam Twitter.

Seluruh TJ(TwitterJaya) dan TW(Twitterverse) mengangkat fahmi menjadi hero!

Tetapi kami di sini, dari kumpulan-kumpulan kecil penyokong-penyokong PKR (bekas) di Lembah Pantai melihat semua ini sambil menggeleng kepala.

Kenapa?

Sejak mula lagi nama Fahmi Fadzil tiba-tiba dimaklumkan kepada kami akan dilantik menjadi Setiausaha Politik YB, kami ternganga. Siapa budak ini? Kenapa dia tiba-tiba dilantik memegang jawatan yang amat penting dalam satu constituency seperti Lembah Pantai ini? Tidakkah YB Nurul tahu bahawa disebabkan YB Nurul sendiri bukan asal dari kawasan Kerinchi dan Pantai Dalam, maka eloklah melantik Setiausaha Politik dari orang yang ori dari sini.

Baca lagi sini di Semangat98.

Padan muka Nurul Izzah. Itu lah diktator, konon hebat sangatlah Team Harapan Baru Lembah Pantai dia! Kahkahkah!. harapan baru kepala hotak dia! Sembang je kuat, macam bapak dia jugak!

No comments:

Post a Comment