Sunday, April 21, 2013

(video) Hadi Awang beri sebab PAS lawan PKR di 7 tempat, calon tukang edar pil kuda katanya. Biar betul!



Ini alasan yang diberi Haji Hadi dalam Video Besi. Tapi tak boleh caya, video itu besi macam kata Haji Hadi lah.

1. Tak mau Pakatan jadi macam Perak, memerintah sekejap.

2. Calon tangkap muat.

3. Di Panti, sebab Calon PKR tak masuk-masuk. Hadi bayangkan calon PKR ada kemungkinan jual pencalonan.

4. Ada calon-calon PKR Tukang Edar Pil Kuda.

5. Ada calon julang gambar Lenin, gambar Stalin, letak gambar Karl Marx dalam markas.

6. Tak mahu syaitan-syaitan masuk dalam Rakyat.

7. Kaki-kaki 'halu' jadi calon, PAS tak boleh terima.

Mari lihat 7 calon PKR yang ditentang PAS.

1. Chegu Bard, di DUN Sg Acheh, Penang.

2. Ibrahim Menudin, di Parlimen Labuan.

3. Dr Nasir Hashim di DUN Kota Damansara, Selangor.

4. Mohd Annuar Mohd Salleh di DUN Panti, Johor.

5. Mohd Shamsul Mat Amin di DUN Bukit Besi, Terengganu.

6. Mohamed Abdul Ghani Ibrahim DUN Bukit Besi.

7. Ahmad Nazri Mohd Yusoh DUN Seberang Takir, Terengganu.


So, Jadi,

Siapa antara 7 di atas Tukang Edar Pil Kuda?

Siapa calon tangkap muat?

Siapa julang gambar Lenin dan Stalin, komunis-komunis Rusia.

Siapa Syaitan-Syaitan?

Siapa kaki 'halu'?


Kalau macam ini kecik pun dah berlawan, tidak boleh kompromi, macam mana mahu perintah negara?



6 comments:

  1. Lawak betullah gambar ni.
    Geli hati aku.

    ReplyDelete
  2. Slm mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com tq

    ReplyDelete
  3. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
    Telephone..Number:[+60]1123759663
    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia
    [[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
  4. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya
    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com

    hubungi Arab Credit Group menggunakan.
    Perusahaan: Arab Credit Group 
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    ReplyDelete