Thursday, March 4, 2010

Nurul Izzah tak ada satu pun soalan Parlimen tentang Lembah Pantai

Sesungguhnya blog ini bukanlah bertujuan untuk menghina atau memftnah tak tentu pasal, sebaliknya dibuat sebab dah fed-up sangat dah dengan ahli parlimen Lembah Pantai ni, yang bunyi nya macam terer benar, tapi mak oii lemah bukan main. Baik Shahrizat Jalil dulu!

Ini perkara terbaru yang saya perasan. Sambil membaca blog terkini Wee Choo Keong sebab nak baca berita beliau nak keluar PKR, saya pun tengoklah soalan-soalan yang beliau akan kemukakan di Parlimen kelak. Soalan-soalan ni kena masukkan awal-awal, kalau tak, tak masuk register.

Maka saya pun tergerak hati nak tengok apa soalan pasal Lembah pantai pulak yang nurul utarakan. Mak oii, terkejut saya! Tak ada satu pun soalan pasal Lembah Pantai yang Nurul kemukakan! Apa punya turr lah Waibi sorang ni? Sapa lah yang prepare soalan Waibi? Dah tentunya bukan orang Lembah pantai!

Itulah, kalau nak ambik penolong dan pegawai tu biarlah orang yang dari awal memperjuangkan isu-isu Keadilan di sini, sejak zaman tak wujud parti lagi. Bukan ambik bebudak baru yang tak tahu dari mana asal-usul.

Apalah nak jadi hai Nurul Izzah??!

No comments:

Post a Comment