Tuesday, April 24, 2012


VIDEO NURUL IZZAH ANWAR DIMAKI OLEH PENDUDUK LEMBAH PANTAI KERANA MENIPU!

Renungilah dan tatapilah gambar abang Rafee dari Flat Sri Pahang ini. Lihat raut wajah beliau yang menggambarkan seribu rahsia dan sejuta makna. 



Luka kesedihan dan keperitan beliau merelakan pemergian arwah isterinya hari ini berdarah kembali apabila Ahli Parlimen Lembah Pantai yang juga merupakan Naib Presiden PKR menghantar surat memutarbelit fakta sehingga menghantar jemputan untuk BERSIH 3.0 kepada arwah isteri beliau.


Abang Rafee merupakan seorang penduduk di Flat Sri Pahang, dan pada hari ini boleh dikategorikan sebagai seorang lagi mangsa politik rakus dan tidak bermoral Nurul Izzah Anwar. 

Abang Rafee menceritakan bagaimana anak beliau yang menggigil datang meberi surat dari Ahli Parlimen tersebut kepadanya. Menggigil kerana kesedihan yang tidak terkira meningkatkan arwah ibu yang tercinta.

Dengarlah penjelasan Abang Rafee sendiri dalam video ini:  

Dengarlah pula pesanan Abang Rafee kepada Nurul Izzah Anwar: 





PERSOALAN BLP ialah,

Oleh kerana Nurul Izzah Anwar begitu rakus untuk mempromosikan BERSIH 3.0 serta ingin membuktikan bahawa SPR itu salah apa hak beliau dalam kes yang pertama menipu dan melakukan helah kepada rakyat? dan dalam kes kedua menganggu emosi sebuah keluarga yang tidak berdosa?

Abang Rafee ada bertanya kepada wartawan BLP yang hadir, waris sudah menyerah surat mati kepada agensi yang berkenaan, dan SPR telah melakukan tugas dengan baik dengan mengeluarkan nama arwah isterinya yang tercinta daripada daftar pemilih, kenapa perlu Nurul Izzah Anwar, SETELAH EMPAT TAHUN PEMERGIAN ARWAH perlu menulis surat mengatakan bahawa SPR tidak telus, mengajak arwah menyertai BERSIH?

Penduduk yang hadir bersama abang Rafee juga merakamkan rasa kecewa yang tidak terhingga dengan tingkah laku Nurul Izzah Anwar yang hanya bermotifkan politik. 

Seorang daripada mereka ada berkata “Mana pernah dia jenguk nasib kami di Flat Sri Pahang ini?, mana beliau turun ketika penduduk dihadapi masalah? Ketika kita memerlukan batang hidung pon tak pernah Nampak. Kini bila dekat PIlihanraya dia menghantar surat yang bukan-bukan!. Percayalah kali ini penduduk Flat Sri Pahang akan menolak habis-habisan Nurul Izzah Anwar di Lembah Pantai ini”.
Desas desus mengatakan bahawa Nurul Izzah Anwar akan mengadakan sidang akhbar esok bagi menerangkan tingkah laku berniat jahat beliau ini. 

Warga Lembah Pantai dan SPR menunggu dengan penuh harapan agar Nurul Izzah Anwar meminta maaf atas segala tuduhan, penipuan, fitnah yang pernah dia lemparkan. 


2 comments:

  1. Terbaik bro...

    NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DEMI POLITIK!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nampak sgt nurul ni tak amik tahu pasal penduduk lembah pantai. Orang dah meninggal dah 4 tahun tapi dia boleh tak tahu...makan gaji buta betul...nampak sgt kalau kita ni banyak buat keje kotor tuhan balas cash....padan muka ko nurul....

    ReplyDelete