Monday, September 13, 2010

Ini ke adik perempuan pembunuh Datuk Sosilawati yang pakai jam Rolex aruah?


Ini gambar seorang bernama Suganthee Naliannen, dan dia ialah friends kpd kedua-dua suspek iaitu Babi Pathmanabhan dan Babi Surendran dalam Facebook; besar kemungkinan dia ialah adik perempuan, juga seorang doktor, yang memakai jam Aruah Datuk Sosilawati. Lagipun, akhbar kata ada 2 perempuan ditahan.

Ada sesiapa tahu?

Ini pula maklumat dari SPR mengenai Babi Pathmanabhan dan Babi Surendran.


Menurut berita, dia tinggal seorang di banting tetapi rumah sebenarnya dengan isteri dan anak-anak ialah di Puchong. Menurut laporan isteri seorang warga India yang hilang selepas berurusan dengan babi pathmanabhan, keluarga pathmanabhan juga bersikap tidak kooperatif dan kurang ajar bila isteri mangsa hilang telefon rumah mereka, sedangkan warga India tersebut dah kenal keluarga Pathma babi 10 tahun.

Mungkinkah isteri Pathmanabhan tahu aktiviti suaminya? Mungkinkah lebih dari 2 atau 3 orang dari keluarga Naliannen ini terlibat membunuh orang?


Ini pula data SPR Surendran babi. Dia ada satu company Anchortel Sdn Bhd, yang buat import eksport barang-barang kimia. Info ini aku dapat dari LinkedIn.

2 comments:

  1. Tak sure tentang gambar tu... sebab masa ni GT tgk puak2 diorang sumer samer... angin satu badan!

    ReplyDelete
  2. HOI INI BUKAN ADIK DIA LAH...CEWEK NI GUA KENAL KERJA KAT JABATAN PENDIDIKAN IPOH.

    ReplyDelete