Tuesday, September 21, 2010

Mungkinkah ini sebab Nurul Izzah nak mandikan Md Zaman di Lembah Pantai?

Mandi jangan tak mandi.

Sepertimana ditulis dalam posting lepas bertajuk Kenapa Team Harapan Baru Nurul Izzah macam nak bunuh Hj Md Zaman ketua AMK Wilayah?, memang nampak sangat Team Harapan Baru yang diketuai Nurul Izzah nak mandikan si Md Zaman Ketua AMK Lembah Pantai, yang juga Ketua AMK Wilayah Persekutuan.

Mana taknya, walaupun si Md Zaman dan laskar-laskar nya yang memenangkan si Izzah dalam Pilihanraya Umum ke-12, kali ini Team Harapan baru turut membariskan calon untuk menentang Md Zaman yang akan bertanding mengekalkan kerusinya sebagai Ketua AMK Lembah Pantai.

Tapi menurut sumber dalaman PKR Lembah Pantai, memang dari mula dah dua-dua ni bertegang. Dan dilaporkan yang paling Nurul bengang ialah bila Md Zaman buat program Bulan ramadhan di PPR Chempaka Pantai Dalam, langsung tak jemput Nurul. Dalam banner muka Nurul pun tak ada.


Banner sebelum kena sound dengan Sam AMK


Banner lepas kena sound dengan SAM AMK. Tapi ada ke patut YB duduk belakang!! Hamlau punya Md Zaman!

Tapi lepas Md Zaman kena sound dengan Sam ketua AMK, barulah Nurul dijemput, dan banner baru dibuat. Izzah pula dengan muka tak malunya terus menempel dalam program orang.

Macam-macam hal lah PKR Lembah Pantai ni. Berpolitik mak ai memang sakan. Tapi bab kerja 2x5 je, baik si Izzah, baik si Md Zaman. Dua-dua hancus!!

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Boleh masukkan aku dalam Blogroll blogger Lembah Pantai?

    Ini blog baru. Perlukan sedikit sokongan, walaupun berat meminta.

    http://semangat98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bloglist disebelah tu untuk yang mesra-BN je saudara semangat98. Buat masa ni tak leh la lagi ye. Mesra la lagi.

    ReplyDelete
  4. Nurul Izzah tidak sesuai jadi ahli politik. Ini semata-mata sebab nak selamatkan bapaknya, sedangkan Nurul sendiri tahu apa yang terjadi sebenarnya, siapa benar siapa salah. Takkanlah Nurul buta benar, sedangkan ibunya dan adiknya si Ehsan dah terima hakikat perangai buruk bapak mereka.

    Anwar sungguh tidak bertanggungjawab melibatkan seluruh kaum keluarganya dalam perjuangan nya, sedangkan ia semua atas nafsu nya untuk kuasa menjadi PM malaysia dan nafsu nya yang tak payah saya sebut di sini.

    ReplyDelete
  5. Teruk! Malu! Tidak Adil! Mana Keadilan!

    http://semangat98.blogspot.com/2010/09/pemilihan-matc-cabang-lembah-pantai.html

    ReplyDelete