Monday, January 17, 2011

LEMBAH PANTAI YANG TERKENAL

Beruntung betul sesapa yang duduk dekat dalam kawasan Lembah Pantai ni. Sebut je nama tempat, semua orang tau. Bukit Pantai dengan Pantai Medical Center, Pantai Dalam dengan ayam golek special, Megamall, Bangsar Telawi tempat orang lepak-lepak.. macam-macam. Sebab tu la ramai orang berebut nak jadi pemimpin kawasan ni. Sampaikan Bekas Ketua Hakim, Tun Salleh pun pernah bertanding nak jadi MP sini. Bekas Timbalan Presiden PKR (dipaksa letak jawatan? hehe) Dr Syed Husin Ali pon pernah terlungkup bertanding sini. Terkini, cahayamata DSAI memegang kerusi, Nurul Izzah Anwar.  Cuba google nama dia, tengok artikel apa keluar.  Hari ni punya artikel boleh tahan panas, rupa-rupanya rakyat ditipu hidup-hidup dengan keluarga Anwar Ibrahim. Tengok sini http://www.selangordaily.com/?p=856.  Ok la, nak kasi senang korang baca, tengok je lah bawah ni - amik dari blog tu jugak...

Nurul Izzah Tahu Siapa Bapanya


Bapak borek anak rintik. Itulah gambaran yang tepat yang boleh kami gunakan kepada Nurul Izzah.

Seperti yang kita semua maklum, wajah Nurul Izzah ada iras-iras Anwar dan begitu juga dengan perangainya.

Menipu dan membelit juga sebiji seperti Anwar. Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi.

Bukan niat kami hendak membuka aib atau memalukan Nurul Izzah, tetapi kami fikir rakyat perlu tahu siapa dia yang sebenar dan kita perlu tolak orang-orang seperti ini untuk diangkat menjadi pemimpin.

Jangan kita tertipu di sebalik keayuan wajahnya dan imej warak yang dibawanya. Perangainya sebiji sama seperti bapanya. Menipu telah menjadi makanan harian mereka sekeluarga.

Nurul Izzah tahu siapa bapanya yang sebenar. Tetapi sebagai seorang anak , baguslah jika dia tidak mendedahkan kepada masyarakat siapa bapanya demi menjaga maruah.

Tetapi dia tidak boleh menipu rakyat dengan mengatakan bapanya bukan peliwat. Dia hanya perlu mendiamkan diri sahaja. Jangan sesekali berbohong.

Semasa Nurul Izzah masih bersekolah di sekolah menengah, dia pernah lihat di depan mata bagaimana bapanya meliwat Azizan Abu Bakar yang pada ketika itu menjadi pemandu kepada Wan Azizah.

Kejadian berlaku di bilik membaca (perpustakaan) kediaman rasmi TPM. Selesai bersembahyang magrib atau isyak, Anwar telah meminta Azizan menonggeng punggungnya. Lalu Azizan pun tonggeng dan Anwar meliwatnya.

Semasa kejadian itu Anwar lupa mengunci pintu dan tanpa disangka-sangka Nurul Izzah telah masuk ke bilik tersebut dan terkejut besar sambil meraung-raung  memberitahu kepada ibunya sehingga terpaksa ditenangkan oleh Wan Azizah.

Oleh yang demikian , nasihat kami kepada Nurul Izzah janganlah kamu hendak temberang kepada rakyat kononnya bapa kamu bukan seorang peliwat.

Kami bukan minta kamu dedahkan, kami hanya nak minta kamu jangan buka mulut dalam hal liwat kerana apabila kamu buka mulut, maka kamu telah berbohong. Apabila kamu telah berbohong, maka menjadi tugas kami untuk membetulkan apa yang kamu bohong.

No comments:

Post a Comment