Sunday, March 10, 2013

Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim mahu MANSUH Polis Special Branch dan Polis General Operations Force

Mengejutkan sungguh. Lihat video ini.

Tak lain tak bukan, Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim buat kontroversi lagi!! Kali ini Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim buat seruan dalam ceramah dia supaya dimansuhkan General Operations Force (Pasukan Gerakan Am - PGA) dan Special Branch.

Yang paling menyedihkan dan memilukan, ialah seruan itu bukan dibuat 4 tahun lepas, atau 2 tahun lepas. Nooo!

Seruan dibuat 4 hari selepas kemasukan askar Kiram Sulu ke Lahad Datu.

Askar Sulu masuk ke Sabah pada 12 Februari 2013. Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim buat kenyataan menghina Special Branch dan General Operations Force pada 16 Februari 2013 dalam ceramah dekat depan CIMB Lucky Garden.

Pada masa itu ramai anggota polis Special Branch sedang menyabung nyawa di kampung-kampung tepi laut Sabah bertindak sebagai undercover untuk mendapatkan maklumat berkenaan penyerang-penyerang ini.

Pada masa yang sama juga ramai anggota polis General Operations Force sedang mengepung kawasan Kg Tanduo untuk menghalang pengganas Kiram Sulu untuk keluar ke kampung-kampung lain.

Kalau tak ada polis Special Branch, kita langsung tak ada maklumat, tak tau pun geng Kiram Sulu duduk di rumah mana, berapa orang, apa kekuatan senjata mereka dan sebagainya.

Tetapi apa kata Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim? Dia mahu Mansuhkan kedua-dua cabang ini, Special Branch dan General Operations Force.

Tahukah Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim apa yang dia cakapkan?

Selalunya kami menulis dengan berhemah, tapi kali ini kami marah betul dengan kenyataan dia ini yang macam menghina pun ada, daripada video ini.

Jadi kami harap syaitan betina ini, si Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim, tak lagi jadi pilihan orang Lembah Pantai dalam pilihanraya ini.

Kami harap polis-polis dan keluarga polis di Desa Aman sedar siapa orangnya Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim ini.


No comments:

Post a Comment